Zamieszczone przez krzynol
pogięte tarcze hamulcowe jakie wstawić żeby tego uniknąć
Zwiń
X
-
pogięte tarcze hamulcowe jakie wstawić żeby tego uniknąć
Po 10-15 tysiącach zaczęły mi bić tarcze (nowe Brembo nacinane z klockami Ferodo) przelatałem 50 tysięcy na nich bo nie było to uciążliwe ale teraz sie pogorszyło mimo że tarcze są grube . Mechnior powiedził miże to dolegliwość TDI-ków bo sa za ciężkie do tego rozmiaru tarcz, czy to prawda?
Jakie tarcze wybrać, żeby nie przepłacać a żeby posłużyły trochę?TDI AHF 110KM 5,22l/100km ekonomia przy normalnej jeździe
-
-
Czy ja wiem czy to dolegliwość TDI? Nie sądzę. Mi takie tarcze brembo nacinane wsadzili w zaprzyjaźnionym ASO.
To raczej dolegliwość tarcz
Ja na gwarancji jedne wymieniłem bo objawy były dokładnie takie sameMartino
125 KM /272 Nm - to już było....
teraz jest duży "+"
dgw.esite.pl
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38246
-----------------------------------------------
PerfectService by DobryGrześWawa
Komentarz
-
-
Wymienili mi na gwarancji na takie same.....
Ale potem tym autem jeździłem przez jakieś 3 miesiące, a potem niestety ktoś skutecznie się autem zainteresował :evil:
Ale objawy na nowych tarczach ustąpiły.....Martino
125 KM /272 Nm - to już było....
teraz jest duży "+"
dgw.esite.pl
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38246
-----------------------------------------------
PerfectService by DobryGrześWawa
Komentarz
-
-
mll, Hmmm, no własnie a umnie zaczęło trzepać po jakichś 10 kkm więc nie wiesz czy temu draniowi nie zaczęło sie to samo. Poza tym "moje" mechaniory (zrezygnowałem z ich usług) powiedzieli, że silnik TDI podnosi wagę samochodu na tyle, że przegżewanie i wichrowanie tarcz jet nagminne i dlatego nie daja gwarancji na usługę,TDI AHF 110KM 5,22l/100km ekonomia przy normalnej jeździe
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zipped79że przegżewanie i wichrowanie tarcz jet nagminne i dlatego nie daja gwarancji na usługę,
i żadnego bicia nie ma na tarczach.....
a mam TDI
Nie chcę oceniać żadnych mechaników, ale w ten sposób to można wszystko tłumaczyćMartino
125 KM /272 Nm - to już było....
teraz jest duży "+"
dgw.esite.pl
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38246
-----------------------------------------------
PerfectService by DobryGrześWawa
Komentarz
-
-
tak naprawde kazde tarcze mozna pogiac
najczestrze przypadki to te gdy po ostrym hamowaniu i mocnym rozgrzaniu trzyma sie noge na hamulcu lub gwaltownie sie je schlodzi np wpadajac w wode - w ekstremalnych przypadkach tarcza peknie.
Mam tez te wynalazki nacinane z brembo i w pierszych 10k zwichrowalem je przez trzymanie na hamulcu po ostrej jezdzie.
potem jak hamowalem pod swiatla to za bylo czuc ze raz mocniej a raz slabiej hamuje /tak przy 30k/h
Ni wim jak ale problem znikl
moze dlatego ze potem jak hamowalem to z jednakowa sila do zera i moze nierownosci tarczy sie zniwelowaly - efektu bicia i szarpania puki co ni ma a mamjuz przejechane na nich kolejne 30kpablo_doctor
Rozdawajmy sobie punkty za rzeczowe informacje
CB-RADIO MIDLAND 220 modyfikowany - /15W Roger Beep / , odwiercona antena na środku dachu - obecnie LEMM 160
http://picasaweb.google.com/pablo.doctor.OCP www.zuart.pl
Komentarz
-
-
Ja w mojej poprzedniej O1 TDI 137 KM po wirusie wsadziłem nawiercane Zimmermany i było doskonale. Szczerze polecam te tarcze.Od 1997 roku Skoda. 97-99 Felicia 1.3 99-01 Octavia 1.9 TDI 90KM 01-08 Octavia 1.9 TDI 110KM 09-.. Superb 1.8 TSI & Octavia 1.6 Mint
www.gprk.pl
Komentarz
-
-
O1 1.9TDI (110PS, 2005, 177kkm, rok temu wirus na 130PS). Przez 3 lata jeździły tarcze ori, zero problemów. DGW założył Zimmermanny (wiercone) + adekwatne klocki Ferodo (nie pomnę, chyba DS3?) - nadal zero problemów. A auto "w palnik" dostawało, więc i hamować musiało ;-)
Jedyny problem - "lepsze" Zimmermanny hamowały "tak samo" jak ori - z drugiej strony, jeżdżąc "jak wariat" (jeśli idzie o prędkość) raczej jeździłem "z głową", więc hamulce nie miały zbytnio okazji się wykazać... :twisted:
Komentarz
-
-
a ja ostatnio zmieniłem klocki na jakies tam i hamulec jest lepszy ale za to jak sie rozgrzeją to przy bardzo wolnym toczeniu sie samochodu jakoś dziwnie buczą :roll:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Z tego co pamiętam obie takie same. jak wolisz... dwie prawe albo dwie leweOd 1997 roku Skoda. 97-99 Felicia 1.3 99-01 Octavia 1.9 TDI 90KM 01-08 Octavia 1.9 TDI 110KM 09-.. Superb 1.8 TSI & Octavia 1.6 Mint
www.gprk.pl
Komentarz
-
-
siemka mam taki sam problem z tarczami brembo w Polo 1,4 tdi nastąpiła w nich tzw owalizacja tarcze są wentylowane, nacinane i wiercone do tego działają razem z klockami ferodo mają ok 20 tys przebiegu. W poprzednim autku nie było problemu po 80 tys. przebiegu jednak to była lekka benzynka :wink: Od czasu gdy ten zestawik został rozreklamowany przez Norauto na rynku pojawiły się tanie wątpliwej jakości wyroby tych firm i może to jest powodem w/w problemów.
Pozdrawiam Rabin
Komentarz
-
-
RABIN, popieram teze o obniżeniu jakości BREMBO albo pojawieniu sie podróbek,moje kupiłem w necie i były ładnie opakowane i kupa ulotek kolorowych jak oryginał ale kto to wie? Masowośc produktów może tez spowodować obniżenie jakości.
Ja mam teraz gładkie TRW i narazie gra.TDI AHF 110KM 5,22l/100km ekonomia przy normalnej jeździe
Komentarz
-
-
proponuję tanie rozwiązanie: tarcze Vika (super tani zamiennik) + klocki MasterSport.
Zrobiłem na tym komplecie 17kkm, tarcze proste z ledwo widocznym rantem a klocki niemal nie zużyte. Hamowanie rewelacja! Kolega z Imprezy Turbo zrobił oczy jak się przejechał. taki sam komplet mam z tyłu. (Bębny Vika + szczęki MasterSport). Jedyny minus to czasem klocki zapiszczą.gonzo
Komentarz
-
Komentarz